Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru: W ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki Klient może dokonać
zwrotu towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że zwracany towar nie jest
uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie, nie posiada wad poza tymi stanowiącymi
podstawę do reklamacji. Klient ponosi koszty wysyłki towaru do Sprzedawcy. Poza tym
Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Do każdego zwrotu należy dołączyć uzupełniony protokół zwrotu: Protokół zwrotu/reklamacji

Zwrotu można dokonać tutaj przez wygodny formularz udostępniony przez firmę Furgonetka.pl: Formularz zwrotu

Lub skorzystać z własnego transportu, dołączyć formularz: Protokół zwrotu/reklamacji

I odesłać na adres firmy:

Przedsiębiorstwo Techniczne LUXAR s.c.
ul. Żelazna 4,
97-300 Piotrków Trybunalski


Reklamacja: W przypadku niezgodności towaru, bądź wad będących podstawą do
reklamacji Klientowi przystępuje prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi. Koszty
wymiany/naprawy oraz dostawy ponosi Sprzedawca. Reklamacje są rozpatrywane w
terminie do 14 dni.
Podstawą do reklamacji/zwrotu jest numer dokumentu zakupu.
Do odsyłanej paczki należy załączyć oryginał wypełnionego formularza. W
przeciwnym przypadku reklamacja może zostać nierozpatrzona.
Zwrot pieniędzy następuje na konto z którego klient dokonał wpłaty, bądź też na
konto określone przez klienta w formularzu.
Korespondencję prosimy kierować na adres firmy: Przedsiębiorstwo Techniczne
„LUXAR” s.c., ul. Żelazna 4, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Korespondencję elektroniczną prosimy kierować na adres e-mail: e-sklep@luxar.com.pl

 

Protokół zwrotu do pobrania tutaj: Protokół zwrotu/reklamacji

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl